• (۰۲۱) ۴۴۰۶۴۴۷۶
  • ۰۹۱۲۶۹۳۱۹۰۰

کدام فلزیاب بهترین است؟

بهترین فلزیاب ؟

سلام

دوستان گرامی در مباحث قبل اشاره شد که برای یافتن فلز در زیر خاک فلزیاب صوتی بهتر از تصویری است بر طبق ایمیل های شما دوستان که خواستار معرفی یک سیستم خوب بودید موارد زیر به خدمت شما ارائه می شود .

ببینید دوستان قبلا هم خدمت شما عرض کردم که اپراتوری در فلزیاب حرف اول را میزند نوع فلزیاب مهم است ولی نحوه استفاده از آن مهمتر است اپراتور قوی و باتجربه آن است که از وسیله خودش خوب کار بکشد! از روی تجربه کاری انجام دهد که دیگران از انجام آن عاجز باشند چون این شخص آنرا به تجربه انجام داده است! . فلزیابی بود که وقتی میخواستی بالانس کنی باید در جایی بالانس میکردی که تا2متری عمق آن نباید فلزی وجود داشت من به شخصه فلزیاب را بالانس میکرده و کاوش  میکردم در جاهایی که دستگاه علائمی مبنی بر وجود فلز در زیر خاک بود دستگاه را خاموش میکردم و از روی عمد روی همان مرکز بالانس می نمودم دستگاه پیام میداد که در زیر فلز است جای خود را عوض کن تا بالانس شود و اینگونه میفهمیدم که دستگاه درست زده است این مورد نه در کاتالوگ آن وسیله بود و نه هم شخصی که به من  آموزش داده بود این را گوشزد کرده بود خودم به تجربه آنرا کشف کرده بودم .
حال برمی گردیم به اینکه کدام فلزیاب صوتی بهتر از بقیه می باشد دوستان در بین فلزیاب های معروف پالسی دو نوع فلزیاب هست که به نظر من در خاک کشور ایران بهترین کارایی را داشته است و بیشتر کاربران از آن راضی هستند اولی محصولات شرکت لورنز آلمان است که دیپ مکس3-5-6 را تولید کرده است که من خودم هم با3و هم با5 کارکرده ام به نسبت سایر کارخانه ها فلزیاب خوبی است البته در دست اپراتور توانا نه کسی که تا حالا فلزیاب دستش نگرفته است دومین موردی که مورد تایید من است محصولات شرکت دی تی ای(DTI) آلمان مانند مجیک(MAGIC) نکسوس (NEXUS) جنسیس (GENESIS) سیریوس (SIRIUS) واخرین تولید این شرکت آنتاریس است که از لحاظ قدرت در سطح بسیار بالایی قرار دارند حال اینکه از بین این دو کدام بهترین است بسته به اپراتورش دارد که از هر کدام چطور کار بکشد و کاوش نماید ولی از نظر منو و قدرت محصولات دی تی ای یه سرو گردن از لورنز بالاترند این نظر من است شاید یکی از لورنز بهتر از محصولات دی تی ای کاوش نماید . درمورد آموزش این محصولات هم خدمت شما عرض کنم که آموزش دهنده لورنز در ایران بیشترند ولی عده کمی روش کار با محصولات دی تی ای را بلد هستند در این زمینه هر سوال یا آموزشی خواستید شرکت تیوا در خدمت شماست موفق باشید

Summary
Review Date
Reviewed Item
بهترین شرکت گنج‌یاب
Author Rating
51star1star1star1star1star
Call Now Button09126931900